Založ si blog

O voličoch.

Napísať tento blog ma inšpirovali komentáre, hlavne pod mojimi blogmi (ale aj pod blogmi iných prispievateľov). Niektoré boli urážlivé a títo komentátori mi zvyčajne nádavali preto, že vraj obhajujem SMER. (Nikdy som SMER neobhajoval, dokonca som uverejnil kriticky blog voči SMERu.) Podľa vulgárnych komentárov na moju adresu a vychvaľovania strán, ktoré sú v súčasnosti v opozícii, sa domnievam, že ide o voličoch opozície. Keď som urobil narychlo analýzu týchto vyjadrení zistil som, že prevažnú časť voličov opozície spájajú tieto body:

– prevažne čítajú SME a denník N,

– v televízii uprednostňuju pozeranie programu FARMA,

– tvrdenia lídrov svojích politických strán berú smrteľne vážne, považuju ich za neomylne, jedine správne a vôbec nad nimi neuvažujú (dokonca im veria) ,

– každého, kto nenadáva na SMER považuju za nekopetentného (ba dokonca za hlupáka),

– nádavajú na koalíciu už len preto, že je to koalícia.

Čo ešte dodať? Len to, že ja sa nechcem zaradiť do vyššie uvedenej skupiny voličov a preto mi vychádza jediny záver.

Zo strán súčasnej opozície nie je pre mňa voliteľna ani jedna.

 

 

VEDA – božstvo súčasnosti I.

08.12.2023

Viera v božstva je primeraná svojej dobe. Každá doba mala svoje náboženstvo a svoje božstva. Národy ich nazývali rôzne – Marduk, Jupiter, JAHVE, Alah, atď. Ľudia verili svojím božstvám a robili to, čo im tieto božstva cez svojich služobníkov, prorokov, kňazov „nariadili“, lebo boli presvedčení, že je to tak správne. Nepochybovali o „odkaze [...]

Pravidlá prepúšťania.

19.11.2023

Spomínam si na jedného môjho spolupracovníka. Ničím nevynikal, bol až šedivo priemerný a venoval sa prevažne iba svojej práci, v ktorej dosahoval také výsledky, že mu nikto nič nemohol vyčítať. Pretože nechodil s nami na žiadne pivá, nezapadol do nášho kolektívu (do našej bandy) a s nikým nemal žiadne sociálne väzby. Keď vznikla potreba, aby sme mali požiarneho a [...]

K môjmu národu.

06.03.2022

Všetky národy majú príslovia, v ktorých je niečo z nich. Teda, ktoré ich veľmi dobré charakterizujú. V širokých stepiach Ruska kozáci hovorili cudzincom s úsmevom. Cár je ďaleko a boh vysoko – teda spoliehaj sám sa na seba. Iní boli naučení, že od nikoho sa nedočkajú pomoci. K bohu sa modli a k brehu vesluj. A teraz o nás. My ako? Čo robiť (Černiševskij sa už [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 75881x
Priemerná čítanosť článkov: 2108x

Autor blogu

Kategórie