Založ si blog

Archív: január, 2018

Zrušenie osemročných gymnázii.

Čo povedať k zrušeniu osemročných gymnázii? Mám lepší nápad. Zrušme Ministerstvo školstva. Keď nebude MŠ, tak nebudú ani takéto „racionálne nápady na zlepšenie školstva“. Vidím, že daľšia ministerka niči školstvo. Ľudia zobuďte sa. Preberte sa zo spánku. To nie je zlý sen, to je skutočnosť. Ja už nič nemôžem, iba plakať. Plakať nad neschopnosťou […]

Pokračovanie článku

Vykrádanie politických programov.

Ako som už veľakrát uviedol, v predvolebnom období voliči nehodnotia vykonanú prácu, tej ktorej strany, ale hodnotia sľuby. Preto aj ja, pri mojej možnej kandidatúre, vam viem dať iba sľuby (nič viac). Veď ma to nič nestojí.To, že za mnou nie je žiadna práca a ani výsledky, to vás nebude zaujímať. Vás budú zaujímať iba moje sľuby (tak ako pri sľube dvojnásobných […]

Pokračovanie článku

Hľadám alternatívu.

Súčasná opozícia stále pracuje proti „sebe“ (Blahová, Galko, gymnazistka Nicholsonová) a tým pádom pracuje pre súčasného premiera a jeho stranu. Ja sledujem kroky opozície preto, lebo hľadám alternatívu voči súčasne vládnucému SMERu. Teda hľadám akú alternatívu si mám vybrať. Nech sa pozerám, nech aj usilovne hľadám, nemôžem žiadnu serióznu […]

Pokračovanie článku

Neomylní politici opozície.

Na našej politickej scéne sa začínajú objavovať politici, ktorí (podľa ich úsudku) majú vždy iba pravdu. Propomína mi to starý vojenský vtip, ktorý budem parafrázovať. Zákon 1 : Politik opozície má vždy pravdu. Zákon 2 : Ak politik opozície nemá pravdu, tak platí zákon 1. Natíska sa mi otázka čo títo ľudkovia vedia? Títo vševedkovia opozície vedia […]

Pokračovanie článku

Staré časy sa vracajú.

Za predchádzajúceho režimu väčšina ľudí neverila tomu, čo bolo napísané v novinách. Teda neverili novinárom. Situácia akokeby sa začala opakovať. Väčšina ľudí prestáva veriť tomu, čo je napísané v novinách ( hlavne v mainstreamových médiach ). Teda prestávajú veriť novinárom. Ešteže existuje internet.

Pokračovanie článku

O voličoch.

Napísať tento blog ma inšpirovali komentáre, hlavne pod mojimi blogmi (ale aj pod blogmi iných prispievateľov). Niektoré boli urážlivé a títo komentátori mi zvyčajne nádavali preto, že vraj obhajujem SMER. (Nikdy som SMER neobhajoval, dokonca som uverejnil kriticky blog voči SMERu.) Podľa vulgárnych komentárov na moju adresu a vychvaľovania strán, ktoré sú v súčasnosti v […]

Pokračovanie článku

Súboj alebo komédia?

Nový rok nám priniesol, okrem iného, aj nový druh „politickej zábavy“. Asi už viete kam mierim. Začal to náš prezident tým, že porozprával „všeličo“ na našeho ministra vnútra. A minister sa nedal a takisto poroprával „všeličo“ na prezidenta. Nechcem sa teraz zaoberať tým, čo na seba narozprávali. Jeden politický komentátor sa vyjadril v […]

Pokračovanie článku
Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 75632x
Priemerná čítanosť článkov: 2101x

Autor blogu

Kategórie