Hľadám alternatívu.

16. januára 2018, lukynov, Nezaradené

Súčasná opozícia stále pracuje proti „sebe“ (Blahová, Galko, gymnazistka Nicholsonová) a tým pádom pracuje pre súčasného premiera a jeho stranu. Ja sledujem kroky opozície preto, lebo hľadám alternatívu voči súčasne vládnucému SMERu. Teda hľadám akú alternatívu si mám vybrať. Nech sa pozerám, nech aj usilovne hľadám, nemôžem žiadnu serióznu alternatívu nájsť. Na našej politickej scéne nie je žiadna alternatíva, ktorá by bola náhradou za súčasnu koalíciu.

Aj teraz po župných voľbách. Robiť hlúposti, tarať nezmysly, modliť sa pred kamerami a nevedieť sa zmestiť do kože (Jurinová) to sa mi nezdá najsprávnejšie riešenie. Válať sa po bruselských baroch a opíjať sa v puboch (Sulík) sa mi tiež nezdá zodpovedné. Robiť rozpačité kroky a nedotiahnúť veci do konca a nasledne publikovať, že vec je úspešne ukončená (Viskupič) sa mi zdá úbohé.

Úbohé Slovensko ešteže máš aj normalných a pracovitých obyvateľov.

Úbohé Slovensko kám kráčaš ???