Mojím voličom.

27. decembra 2017, lukynov, Nezaradené

Kedže chcem, ako som predtým písal, aby ste ma volili predkladám Vám toto vyhlásenie.

V politike je už všetko vymyslené, preto netreba nič nové vymyšlať, ale iba sľubovať. Veď koľko Vám ja nasľubujem, to Vám nemôže nikto splniť. Na šírenie svojích myšlienok si založím denník M (s podtitulom „Som, vždy trošku vpredu“). Mne nebude vadiť, že budem jeho jediný čitateľ. Redaktorka bude gymnazistka, pre ktorú bude práca koníčkom. Jednou z jej úloh bude chodiť na tlačovky a tam klásť otázky na úrovni debila alebo aj imbecila. Mám však jeden nedostatok, ktorý neviem ako odstrániť. Mám vysokú školu odborného zamerania a to sa teraz v politike „nenosí“. Teraz sa prevažne v politike „nosí“ niečo ako sociálna práca, učiteľstvo, zahraničná škola – typu expert na teplú vodu alebo ďalšie školy nepraktického zamerania (niečo ako „veľa hovoriť a nič nepovedať“). No tento svoj nedostatok chcem vykompenzovať dvojnásobným počtom sľubov, ktoré Vám vdačne dám. Budete sa mať lepšie. Ano, budete sa mať super. (Vidíte je to dvakrát a je to ľahké).

Preto ešte raz: „Voliči voľte iba mňa“.