Založ si blog

Vykrádanie politických programov.

Ako som už veľakrát uviedol, v predvolebnom období voliči nehodnotia vykonanú prácu, tej ktorej strany, ale hodnotia sľuby. Preto aj ja, pri mojej možnej kandidatúre, vam viem dať iba sľuby (nič viac). Veď ma to nič nestojí.To, že za mnou nie je žiadna práca a ani výsledky, to vás nebude zaujímať. Vás budú zaujímať iba moje sľuby (tak ako pri sľube dvojnásobných platoch). Preto som sa pri zostavovaní môjho programu rozhodol zobrať z programu každej strany ( a aj z populistickej činnosti) to čo vidím, že u voličoch najviac „zaberie“ (ako u rýb návnada).

Sľubujem vám (ak ma zvolíte) nasledovne:

– pred každým zasadnutím parlamentu bude povinná modlidba otčenáš,

– po každom vystupení opozície zavolám do parlamentu exorcistu,

– každý môj volič dostane košelu a hamburger (tričko a bageta sa mi zda málo),

– navrhnem zákon, že každý muž môže mať desať mileniek, ale iba jedno dieťa,

– začnem rečniť, že sa musíme v EU dostať v jadre do jeho stredu,

– každý člen mojej strany nesmie čítať SME a denník N,

– do parlamentu sa budú v hodinových intervaloch nosiť obložené chlebíčky (aby poslanci nesedeli v bufete),

– sľubím vám dvojnásobne platy, ale po voľbách na to zabudnem.

Preto vám odporúčam voľte iba mňa.

 

 

VEDA – božstvo súčasnosti I.

08.12.2023

Viera v božstva je primeraná svojej dobe. Každá doba mala svoje náboženstvo a svoje božstva. Národy ich nazývali rôzne – Marduk, Jupiter, JAHVE, Alah, atď. Ľudia verili svojím božstvám a robili to, čo im tieto božstva cez svojich služobníkov, prorokov, kňazov „nariadili“, lebo boli presvedčení, že je to tak správne. Nepochybovali o „odkaze [...]

Pravidlá prepúšťania.

19.11.2023

Spomínam si na jedného môjho spolupracovníka. Ničím nevynikal, bol až šedivo priemerný a venoval sa prevažne iba svojej práci, v ktorej dosahoval také výsledky, že mu nikto nič nemohol vyčítať. Pretože nechodil s nami na žiadne pivá, nezapadol do nášho kolektívu (do našej bandy) a s nikým nemal žiadne sociálne väzby. Keď vznikla potreba, aby sme mali požiarneho a [...]

K môjmu národu.

06.03.2022

Všetky národy majú príslovia, v ktorých je niečo z nich. Teda, ktoré ich veľmi dobré charakterizujú. V širokých stepiach Ruska kozáci hovorili cudzincom s úsmevom. Cár je ďaleko a boh vysoko – teda spoliehaj sám sa na seba. Iní boli naučení, že od nikoho sa nedočkajú pomoci. K bohu sa modli a k brehu vesluj. A teraz o nás. My ako? Čo robiť (Černiševskij sa už [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 75619x
Priemerná čítanosť článkov: 2101x

Autor blogu

Kategórie