Založ si blog

Archív: december, 2017

Mojím voličom.

Kedže chcem, ako som predtým písal, aby ste ma volili predkladám Vám toto vyhlásenie. V politike je už všetko vymyslené, preto netreba nič nové vymyšlať, ale iba sľubovať. Veď koľko Vám ja nasľubujem, to Vám nemôže nikto splniť. Na šírenie svojích myšlienok si založím denník M (s podtitulom „Som, vždy trošku vpredu“). Mne nebude vadiť, že budem jeho […]

Pokračovanie článku

Voliči voľte mňa.

Kto je hore, ten je hore. Je to ako vo výťahu. Na najvyžšom poschodí svet vyzerá inak, ako na najnižšom poschodí. A vidím aj našu politickú scénu a zdá sa mi, že niet koho voliť. Preto mám návrh. VOLIČI VOĽTE MŇA. Nasľubujem Vám, že budem všetko robiť preto, aby ste boli spokojní. Sľubujem, že sa zasadím pre tieto dôležité veci. Chcem, aby ste chodili do práce s […]

Pokračovanie článku

Analýza politika.

Politici sú rôzní. Všimli ste si ale, že do politiky sa dostali aj ľudia, ktorí to v praktickom živote nedotiahli ďaleko? Nejakým zvláštnym zmyslom, ktorý je iba im daný, pochopili, že urobia väčšiu karieru v politike ako praktickom živote. Veď dejiny sú toho plné. Hitler – neúšpešný maliar, Mussoliny – neschopný učiteľ, Stalin – nedoštudovaný pop, […]

Pokračovanie článku

Voličom.

Sľuby politikov voličom vidím aj takto. Pred voľbami. Naši voliči postavíme Vám v meste most, nevadí, že nemáte rieku. Po voľbách. Naši VOLI či viete, že sa teraz na Vás … ?

Pokračovanie článku

Prezidentka.

Naša najznámejšia gymnazistka v parlamente a bývalá štátna tajomníčka ministerstva zase „zaperlila“. Svojim výrokom o prípadnej kanditarúre na prezidenta, ktorí mnohí môžu chápať aj takto: „Lepšia prezidentka okrem mňa nebude.“ Môj dedko mi hovoril: „Drzí v živote vyhrávajú a slušní doplácajú.“ Myslím si, že v jeho slovách je […]

Pokračovanie článku

Asi vstúpim do politiky.

Asi vstúpim do politiky, veď splňam na to všetky požiadavky opozície. A to sú tieto: – viem výborne skákať do reči, – mám gymnázium, (ale mám aj riadne ukončenú vysokú školu – to sa neráta), – viem súvislé povedať viac ako 5 viet, bez toho , aby som ich čítal s papiera, – prehlásim, že mám rád Kisku, – viem trepať hlava nehlava o […]

Pokračovanie článku

Opozícia

Ľudom z opozície ide iba o POZÍCIE.

Pokračovanie článku

Školská reforma.

Hovorí sa, že do školstva a do futbalu môže hovoriť každý. Počul som veľa názorov, ktoré smerovali (teda ukazovali smer) k lepšiemu školstvu. (Jeden sa mi páčil v tom, že keď školstvo veľmi dobre fungovalo v 70-tich rokoch minulého storočia, tak musí fungovať aj teraz.) Teraz sa reforma rieši (naozaj veľmi zúžene povedané) iba pridavaním, alebo uberaním počtu […]

Pokračovanie článku

Veda – náboženstvo dneška.

V minulosti kňazi, veštci alebo prorokovia hovorili: „Boh chce“ alebo „Boh nariaďuje“. Teraz sa v mediach dozvieme informáciu: „Vedecké výskumy potvrdzujú …“. Od množstva bohov, niektorých smrteľných, cez množstvo bohov nesmrteľných a potom cez jediného boha sme sme sa dostali k božstvu, ktorému hovoríme veda. Starovekí egypťania […]

Pokračovanie článku

O voličoch.

Pri pohľade na našu politickú scénu mi vždy príde na um Orwellov výrok: „Všetci sú rovní, ale niektorí sú rovnejší.“ Vidím ambicióznych politikov, ktorí ponukajú a sľubujú také riešenia, že od zajtra sa všetko zmení a tu bude raj na zemi. Bohužiaľ sú všetci v opozícii a to im podľa ich slov bráni tento sen uskutočniť. Pýtam sa, kde boli a čo robili […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prieskum: Progresívne Slovensko dýcha na krk Smeru. SNS mimo parlamentu

Prieskum: Progresívne Slovensko dýcha na krk Smeru. SNS mimo parlamentu

27.03.2024 14:15

Zber dát sa konal pred prvým kolom prezidentských volieb.

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

27.03.2024 19:34

Jeden z vládnych zdrojov poznamenal, že rozhovory boli náročné, keďže Bielorusko uprednostňuje vývoz paliva na zahraničné trhy.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 75619x
Priemerná čítanosť článkov: 2101x

Autor blogu

Kategórie